Pozycjonowanie stron internetowych

Witam wszystkich. 
Wracam do tematu pozycjonowania stron internetowych, bo to co raz bardziej rozwijająca się dziedzina internetu. Jeśli tak można powiedzieć.
Jak już nie raz pisałem zacząłem od bycia freelancerem w dziedzinie projektowania stron www w oparciu o system CMS Wordpress. I to była chyba ta najłatwiejsza część. Wymyśliłem sobie nazwę Dzień Dobry Hello, żeby była ciekawa dla ucha i łatwa do zapamiętania. No i trochę żartobliwa. Oczywiście ogłosiłem, że zajmuję się projektowaniem stron internetowych
Słowa takie jak domena, hosting czy motyw wordpress są mi znane. Najgorsze było zacząć. Okazało się, że jest to dużo prostsze, niż się to może wydawać.Wystarczy znaleźć dostawcę tych usług z wyższej półki i to się dzieje praktycznie z automatu. Domena dziendobryhello.pl została zarejestrowana.
Przy pozycjonowaniu popełniłem chyba wszystkie możliwe błędy jaki można było popełnić. Dlaczego? Pamiętam swoje początki w branży poligraficznej.W obiegu było mnóstwo słów, ale nie było nigdzie ich praktycznych zastosowań. Do wszystkiego trze było dojść metodą prób i błędów.
Obecnie ciężko jest też znaleźć maksymalnie proste wzorce, którymi można by się posługiwać przy pozycjonowaniu stron szczególnie pozycjonowaniu lokalnym jak np: pozycjonowanie stron internetowych wodzisław, czy pozycjonowanie stron rybnik.
Wiem, zaraz się pojawią głosy, że to wiedza dla specjalistów. Amatorzy nie mają tu nic do gadania. No to pragnę takich marudów uświadomić, że nikt się z tą wiedzą nie urodził. Wszystkiego się trzeba nauczyć. W dowolnym momencie swojego życia.
Będę dalej, tak, do znudzenia, dodawał nowe wątki. Nie chodzi mi o przekazanie wiedzy "tajemnej" o pozycjonowaniu, ale o pomoc osobom, którzy chcą się w tym kierunku rozwijać (wiem, i tak znajdzie się ktoś, kto wyleje na mnie "wiadro pomyj").

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do kontaktu oraz zapoznanie się z cennikiem stron internetowych.

Konrad

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hosting